کاش دیروز غر نزده بودم به مامانم :( سر جریان بلیط و دایی خیلی بهش غر زدم...خاک تو سرم..اصلا دختر خوبی واسش نیستم :((
چون خیلی ناراحت شده بودم..دیروز عصر که ما خواب بودیم رفته بود بیرون واسم شلوار لی خریده بود که از دلم در بیاره..مامان مهربون من :((
مجددا...ما را در سایت مجددا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50