عجیب و غریب بازی های من

خرید بک لینک
تو کل این چهارسال فک کنم...هربار که برمو برگردم بازم دلم میگیره..یه سال گذشته و هنوز عادت نکردم به این رفتنا..بازم دلتنگ مامانم میشم..

کاش دیروز غر نزده بودم به مامانم :( سر جریان بلیط و دایی خیلی بهش غر زدم...خاک تو سرم..اصلا دختر خوبی واسش نیستم :((

چون خیلی ناراحت شده بودم..دیروز عصر که ما خواب بودیم رفته بود بیرون واسم شلوار لی خریده بود که از دلم در بیاره..مامان مهربون من :((

مجددا...

ما را در سایت مجددا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 2:22

صفحه بندی