هرچی میپرسیدم ماشین واس قم نبود که نبود..آخرش فهمیدم که ماشین یزد هست و میشه باش اومدم قم..و بالاخره ساعت ۱۲ رسیدم قم ://
و هی تشکر نثار دایی میکردم :////
ما را در سایت مجددا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 2:22