بالاخره رسیدم

خرید بک لینک
دیشب حدودای ساعت هشت ونیم رسیدم تهران...رفتم ترمینال غرب و...

هرچی میپرسیدم ماشین واس قم نبود که نبود..آخرش فهمیدم که ماشین یزد هست و میشه باش اومدم قم..و بالاخره ساعت ۱۲ رسیدم قم ://

و هی تشکر نثار دایی میکردم :////

مجددا...

ما را در سایت مجددا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 2:22

صفحه بندی